فهرست

ثبت‌نام بن کارت‌های نمایشگاه کتاب از ۳۱ فروردین تا ۷ اردیبهشت

ثبت‌نام بن کارت‌های نمایشگاه کتاب از ۳۱ فروردین تا ۷ اردیبهشت و از طریق سامانه bon.tibf.ir برای متقاضیان امکان پذیر است.

دانشجویان از ۳۱ فروردین تا ۳ اردیبهشت

دانش آموزان از ۲ تا ۵ اردیبهشت

استادان از ۵ تا ۷ اردیبهشت

تحویل کارت: متقاضیان پس از ثبت نام و تأیید هویت و پرداخت سهم دانشجو یا طلبه ( به صورت اینترنتی ) برای دریافت بن کارت باید شخصا و صرفاً به شعبه‌ای که در زمان ثبت نام انتخاب نموده‌اند مراجعه کرده و از مراجعه به شعب دیگر خودداری نمایند. تاکید می شود کارت فقط به شخص متقاضی تحویل داده می شود.

مدارک لازم هنگام دریافت کارت عبارتند از کارت دانشجویی یا طلبگی معتبر، کارت ملی یا شناسنامه جدید و شماره رهگیری ثبت‌نام در سامانه. مدارک دیگر مانند شناسنامه قدیمی یا گواهینامه مورد قبول نمی باشد.

هر دانشجو مجاز به دریافت یک کارت الکترونیکی یارانه‌ای کتاب است.

مبلغ موجود در بن کارت‌های دانشجویی ۱،۰۰۰،۰۰۰ هزار ریال است که ۴۰۰،۰۰۰ هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۶۰۰،۰۰۰ ریال آن نیز توسط شخص دریافت کننده کارت به صورت پرداخت می‌شود.

مبلغ موجود برای بن کارت های اساتید، اعضای هیات علمی و مدرسان حوزه: موجودی کارت‌ها ۲،۵۰۰،۰۰۰ هزار ریال است که ۷۵۰،۰۰۰ هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۱،۷۵۰،۰۰۰ ریال آن نیز توسط شخص دریافت کننده کارت به صورت آنلاین پرداخت می‌شود.