فهرست

قدردانی وزیر بهداشت از کارکنان ایثارگر و گمنام حوزه بهداشت

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت از کارکنان ایثارگر و گمنام حوزه بهداشت با مشارکت تمامی سازمانهای همکار به ویژه نیروهای مقاومت بسیج قدردانی نمود.

متن پیام بدین شرح می باشد:

در ایامی که گذشت به کرات شاهد صحنه هایی بینظیر از تلاش خستگی ناپذیر کارکنان نظام سلامت کشور بودیم و امروز با تکیه بر این شواهد با اعتقادی راسخ می توان گفت همکاران پرتلاش در بخش های بهداشت و درمان فرهنگی نو سرشار از لطف و دلدادگی و ایثار در عرصه خدمتگزاری سلامت برای آحاد مردم شریف کشور آفریدند. به یقین خاطره این تلاش ها و فرهنگ مجاهدتی که در این راستا به ظهور رسید ذخیره ای ارزشمند برای آیندگان خواهد بود و آنها را نیز به سعادت خدمتگزاری و تلاش بی وقفه برای سلامت مردم رهنمون خواهد کرد.

لذا تشکر اینجانب و همکارانم را به این خواهران و برادران ارجمند و نیز سایر اعضای تیم سلامت که در طرح بسیج ملی در زمینه های سلامت محیط و کار مداخله دارند و نیز تمام همکارانی که در مدیریت شبکه سلامت، ثبت داده ها و انجام برنامه های پیش گیری و مراقبت های بیماری به هر نحوه فعالیت می کنند و نیز آموزش دهندگان  کارکنان و مربیان بهورزان اعلام نمایید.

سعادت همگی ما در کسب رضای الهی  است. این سعادت را همراه با سلامت، بهروزی و آرامش برای همه  همکاران عزیز و خانواده هایشان از درگاه ایزد منان خواستارم.